fbpx
אייקון אתר חן בוארון עו״ד

עורך דין מקרקעין במרכז

לתיאום פגישה והתייעצות עם משרד עו"ד חן בוארון – צרו קשר באחת מן הדרכים המופיעות באתר.
עורך דין מקרקעין במרכז

עורך דין מקרקעין במרכז – לכו על בטוח!

בואו נודה בזה, רכישת בית היא אחת ההשקעות הפיננסיות הגדולות ביותר שתעשו בחיים שלכם. התהליך יכול להיות מורכב ולפעמים גם מבלבל. כשיש לכם עורך דין מקרקעין מומלץ לצידכם, מובטחת לכם תמיכה אישית לאורך כל תהליך רכישת הבית. עורך דין מקרקעין במרכז ידע את הדרישות המשפטיות השונות של רכישת נכס, וידאג לכך שהמכירה או הרכישה שלכם תתבצע ביסודיות תוך הקפדה על שמירת הזכויות שלכם ועל תהליך מסודר ומדויק על פי החוק. אנשים עלולים לתבוע על אי הדיוקים הקטנים ביותר, וכאשר אתם מערבים עורך דין מקרקעין בעסקה שלכם, זה יכול להפחית ולמנוע סיכונים אלה.

מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם?

אם אתם מתכננים רכישת דירה, בית או נדל"ן מסוגים אחרים באזור גוש דן, או עומדים לקראת עסקת מכירה של נכס שבבעלותכם, אתם זקוקים למשרד עורך דין מקרקעין במרכז, שידאג לאינטרסים שלכם. 

משרד עו"ד נדל"ן חן בוארון טרסיוק יספק לכם הכוונה וליווי משפטי ברמה הגבוהה ביותר מתחילת התהליך ועד סופו, תוך הקפדה על ניהול סיכונים מחושב, שיבטיח שעסקת המכירה או הרכישה שלכם, תניב עבורכם את התוצאה הטובה ביותר!

עורך דין מקרקעין במרכז

לצוות המשרד ניסיון רב בליווי רוכשי ומוכרי נדל"ן, במגוון רחב במיוחד של עסקאות מקרקעין: החל מעסקאות מכר ועסקאות רכישה של נכסים פרטיים למגורים, ועד לפרויקטי נדל"ן מורכבים ורחבי היקף. במרוצת השנים, ליוותה עורכת דין חן בוארון טרסיוק, בעלי דירות כמו גם חברות יזמיות רבות, במספר גדול של פרויקטים בכל הגדלים ומכל הסוגים: פינוי-בינוי, התחדשות עירונית, תמ"א 38, ועוד ועוד. 

לקוחות המשרד נהנים משילוב מיוחד של מקצוענות בלתי מתפשרת, זמינות גבוהה ומענה אישי וסבלני במיוחד לכל שאלה ובקשה. עו"ד בוארון טרסיוק מאמינה, כי הקשבה ללקוחותיה, היא המפתח להבנה אמיתית של הצרכים הנדל"ניים שלהם, ואינה חוששת לחשוב מחוץ לקופסה במצבים שבהם נדרשים פתרונות יצירתיים כדי לאפשר ללקוחות המשרד לממש את זכויותיהם במלואן – כך שיוכלו להפיק מעסקת הנדל"ן שלהם את המירב.

עם השירותים המשמעותיים יותר שמשרד עו"ד חן בוארון טרסיוק מעמיד לרשות לקוחותיו בהקשר לעסקאות רכישה ומכירה של מקרקעין, ניתן למנות:

בדיקת כדאיות העסקה 

הבסיס ההתחלתי לכל עסקת מקרקעין מוצלחת, היא בדיקה מקדימה לכדאיות העסקה, המתבצעת בידי עורך דין מקרקעין מנוסה. ראשית התהליך, באיסוף מרוכז של מכלול הפרטים הנוגעים לעסקה ובחינתם בעין מקצועית. 

בשלב זה, עורכת דין מקרקעין חן בוארון טרסיוק, מקדישה תשומת לב מרובה לחשיפת כשלים אפשריים שעלולים לצוץ במהלך עסקת הרכישה או בעקבותיה, על מנת להכין אתכם – הקונים או המוכרים, לכל תרחיש אפשרי ולהתאים לכל בעיה פוטנציאלית מענה יצירתי. 

בדיקת מעמדו המשפטי של הנכס

כחלק מהליווי המשפטי המוצע לרוכשי דירות ובתים במשרד עו"ד נדל"ן חן בוארון טרסיוק, מתבצעות בדיקות מקדמיות מקיפות ומדוקדקות לנכס ולמצבו הרישומי. במסגרת הבדיקות המקדמיות הנערכות מטעמנו כהכנה לעסקת הרכישה, נבדקים הסטטוס המשפטי והקנייני של הנכס, מעמדו התכנוני, מצבו הפיזי והשלכות המיסוי הצפויות בעסקה. 

כל זאת, על מנת להבטיח שאכן מדובר ברכישה חוקית ומשתלמת ולא ב"תיבת פנדורה" נדל"נית, הטומנת בחובה פוטנציאל לתסבוכות משפטיות ו/או כלכליות בלתי רצויות בהמשך, כפי שקורה לעיתים ברכישת נכסים בעלי חריגות בנייה שלא ניתן להן היתר מסודר. 

תכנון מס

תכנון מס מהווה נדבך חשוב ומשמעותי במיוחד בעסקאות מקרקעין בארץ, שכן הוצאות המיסוי ברכישת או מכירת נדל"ן בישראל, עשויות להגיע לסכומים גבוהים מאוד. עו"ד חן בוארון טרסיוק מסייעת ללקוחותיה – בין אם הם בצד המוכרים או בצד הרוכשים בעסקה, להבין מראש מהן השלכות המס הצפויות בעסקה, על ידי חישוב מקדים של מיסי המקרקעין והאגרות שיגבו בעקבות המכירה או הרכישה, ובכלל זה מס שבח, מס רכישה, היטל השבחה, מע"מ ועוד. זאת בנוסף לבחינת אפשרויות להפחתת חבות הלקוח במיסי מקרקעין למינימום האפשרי על פי החוק.

ניהול משא ומתן

הליווי המוצע במשרדנו לרוכשי ומוכרי נדל"ן, כולל גם סיוע בניהול משא ומתן עם הצד השני בעסקה, תוך חתירה להשגת מחיר מכירה או רכישה אופטימלי עבור מיוצגיה, תנאי תשלום מיטיבים וגיבוש הסכם מכירה מפורט, חוקי והוגן עבור שני הצדדים. ניסיונה המקצועי הנרחב של עורכת דין מקרקעין חן בוארון טרסיוק בליווי עסקאות מקרקעין ממגוון סוגים, מאפשר לה לזהות בקלות כל מכשול או סיכון פוטנציאלי הטמונים בעסקה או בהסכמי מכר שסופקו בידי הצד השני, ולפעול לנטרולם, תוך עיגון הזכויות והאינטרסים של מיוצגיה.

סקירת חוזה

ליווי של עורך דין מקרקעין מקצועי יכול להיות חלק קריטי בחוזה רכישת הנדל"ן הראשוני. חוזים לרכישת בתים הינם מסמכים מחייבים מבחינה משפטית וחשוב שהם ייכתבו בהתאם לכל החוקים והתקנות. אם אתם מאזור המרכז משרדינו יכול לעמוד לרשותכם בתהליך הרכישה. חוזה שנכתב כראוי יכול למנוע טעויות שעלולות לעכב סגירות, לגרום לבעיות במימון ההלוואה או לגרום לכשל ברכישת בית. 

לעורך דין מקרקעין במרכז יש ידע לגבי הדרך הטובה ביותר לבצע את העסקה שלכם בלב שקט ובטוח, לדאוג לכל הניירת הנדרשת ולהנחות אתכם בכל התהליך, מול המתווך ומול חברת ההלוואות כדי להבטיח עסקה חלקה. ועל מנת לסגור את כל הקצוות הפתוחים, תקבלו הנחייה על כל הנדרש בעיריות השונות באזור המרכז.
לחצו כאן כדי לקרוא עוד על סקירת החוזה »

ליווי ביקורת הבית לפני רכישה או מכירה 

שלב נוסף בתהליך קניה או מכירה של נכס, בו החשיבות של עו״ד מקרקעין לצידכם חשובה, הוא במהלך ואחרי ביקורת הבית של הקונה.
בתור קונים, דמיינו שמצאתם את בית החלומות שלכם, אך במהלך הביקורת של הבית, צצה בעיה חמורה. מה הדבר הנכון לעשות בשלב זה? האם צריך לבקש מהמוכר לתקן את הבעיה? אולי כדאי לבקש זיכוי? או האם הבעיה כל כך חמורה עד כדי כך שאתם כבר לא מסוגלים לראות את עצמכם גרים בבית ואתם צריכים לצאת מהחוזה?

בתור מוכרים, תהליך הביקורת יכול להעלות חששות באותה מידה, מה יהיה הדבר הנכון לעשות כאשר עולה בעיה בביקורת הבית?

עורך דין נדל"ן מוסמך בתחום המקרקעין יכול לענות על שאלות אלו ורבות אחרות, והוא גם ידע מהי התגובה ההולמת ביותר עבור כל אחד מהמצבים הללו. בדיוק כשאתם חושבים שיש לכם הצעה ואתם מתכננים את המעבר הגדול שלכם, תקלה בתהליך הביקורת עשויה לשים את חייכם בהמתנה.
אם לקונה יהיו דרישות, האם תדעו את הדרך המתאימה ביותר להגיב? לעורך דין מקרקעין במרכז יש את כל התשובות, הוא ידע לכוון אתכם לעשות את הפעולה הנכונה, להסביר לכם את ההשלכות של כל האפשרויות וביחד תוכלו להחליט מה הפעולה הנכונה ביותר עבורכם.

כשיש לצידכם מומחה, שאכפת לו, זמין עבורכם ודואג לאינטרס שלכם, כל התהליך יהיה רגוע יותר ועם תחושה עמוקה יותר של ביטחון.

אם אתם לקראת מכירת דירה, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך שלנו על מכירת דירה בדרך הנכונה:

עורך דין מכירת דירה: איך מוכרים דירה בדרך הנכונה ל-2023

רישום העברת הזכויות בטאבו

רישום העברת הזכויות בנכס בטאבו או ברמ"י, הוא אמנם השלב האחרון בעסקת הנדל"ן, אך אין להקל בו ראש, אם רוצים להבטיח שהעסקה תושלם בהצלחה ושזכויותיכם בנכס יוסדרו באופן פורמלי וסופי. בין אם אתם מוכרים או רוכשים דירה מיד שנייה או קונים דירת קבלן חדשה – אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שמשרד עורך דין מקרקעין חן בוארון טרסיוק – ילווה אתכם לאורך כל הדרך: מהצעד הראשון בעסקה ועד להשלמת רישום הזכויות בטאבו.

סגירת עסקאות מקצועית – השלמת העסקה בהצלחה  

סגירה של עסקת הנדל"ן שלכם יכולה להיות החלק המלחיץ ביותר בתהליך קנייה או מכירה של נכס. ישנם מסמכים רבים שעליהם תצטרכו לחתום עם הוראות ברורות למקום אליו יש להעביר כספים וכיצד יש לחלק אותם. חוזה שעשוי לא כהלכה, פרטים קטנים שנשכחו, שגיאות דפוס במסמכים שיוגשו למחוז, יכולים לגרום להרבה עוגמת נפש והתרוצצות מיותרת לרוכש/מוכר הבית בהמשך הדרך. נוכחות של עו״ד מקרקעין במהלך סגירת העסקה שלכם, תספק לכם שקט נפשי שכל המסמכים נוסחו כהלכה וחתומים ​​על ידי כל הצדדים המעורבים.

אז לפני הרכישה או המכירה הבאה של הנכס שלכם, תשקלו לשכור עורך דין מקרקעין במרכז שידריך אתכם לאורך כל התהליך. 

לתיאום פגישה והתייעצות עם משרד עו"ד מקרקעין חן בוארוןצרו קשר באחת מן הדרכים המופיעות באתר.

עורך דין נדלן במרכז

שאלות ותשובות נפוצות בנושא עורך דין מקרקעין במרכז

ישנן כמה שאלות נפוצות שלקוחותינו נוהגים לשאול אותנו לגבי שירותי עורך דין מקרקעין במרכז. הנה התשובות:

כמה עולה עורך דין מקרקעין במרכז?

גובה שכר טרחת עורך דין מקרקעין במרכז, הוא עניין דינמי התלוי במגוון גורמים, ובהם מורכבות העסקה, הוותק של עורך הדין והמוניטין המקצועי שלו בתחום המקרקעין. אולם בממוצע, שכר הטרחה של עו"ד נדל"ן בעסקאות מכר או רכישה, נע בין 1% עד 3% משווי הנכס. בהקשר זה חשוב לציין כי אף על פי שאנשים רבים חוששים לפנות לעו"ד מקרקעין במרכז, מפאת העלויות הנלוות לטיפול המשפטי בעסקה, חשוב לזכור שמדובר באחת העסקאות המשמעותיות ביותר שתבצעו בחייכם ולכן לא מומלץ לגשת לתהליך ללא ליווי משפטי מקצועי. בנוסף לכך, כדאי לדעת שבמקרים רבים דווקא המעורבות של עו"ד לענייני מקרקעין בעסקה, מסייעת ללקוח לחסוך סכומי כסף משמעותיים. זאת באמצעות יכולתם של עורכי דין מקרקעין לבצע עבור לקוחותיהם הערכת סיכונים מושכלת, תוך תכנון מס מקדים שיכול להפחית במידה ניכרת את נטל המיסים בעסקת הנדל"ן.

למידע נוסף בנוגע לעלות עורך דין מקרקעין במרכז, קראו את המדריך המלא שלנו בנושא: כמה עולה לשכור עורך דין לקניית דירה?

באיזה שלב בתהליך רכישת \ מכירת דירה כדאי לפנות לעו"ד מקרקעין?

אין זה סוד שבעסקאות מקרקעין עוברים מיד ליד סכומי כסף משמעותיים במיוחד. משמעו שטעויות הנובעות מחוסר ידע או היעדר ניסיון בשוק הנדל"ן, עלולות לעלות לכם ביוקר. מכאן שאם אתם מתכננים למכור או לרכוש נכס נדל"ני, מומלץ לפנות אל עורך דין מקרקעין, בהקדם האפשרי.
פנייה לייעוץ משפטי של עו"ד מקרקעין במרכז עוד בשלביה ההתחלתיים ביותר של העסקה, היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שזכויותיכם והאינטרסים שלכם ישמרו במסגרתה. 

האם יש צורך בשירותיו של עורך דין נדל"ן במרכז גם ברכישת דירה מקבלן?

רכישת דירה מקבלן היא עסקה מורכבת, שיש לגשת אליה בזהירות רבה, על מנת להבטיח שהתמורה שתתקבל בה עבורכם כרוכשים, תהיה ראויה ותעמוד בציפיותיכם. כאשר רוכשים דירת קבלן, ישנם פרמטרים רבים שחשוב להביא בחשבון ובהם זהותו של הקבלן, עלות הנכס, המפרט שלו, הליווי הפיננסי בפרויקט, התנאים בהסכם המכירה ועוד. לא אחת מדובר בעסקאות בדרגת סיכון גבוהה משמעותית ביחס לרכישת דירות יד שנייה. לאור ריבוי הפרטים והסיכון הגבוה בעסקאות אלו, הסתייעות בשירותיו של עורך דין נדל"ן במרכז היא בגדר חובה, כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן.

בעשור האחרון, משרד עו"ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק, ליווה רוכשי דירות רבים בעסקאות רכישה של דירות חדשות מקבלנים ויזמי נדל"ן, תוך מתן הכוונה וייעוץ משפטי מלא לאורך כל תהליך הרכישה, סיוע במשא ומתן ובחינה מדוקדקת של חוזים והסכמים שנועדה להבטיח שהזכויות והאינטרסים של הלקוח מתממשים תמיד. נשמח לעמוד גם לרשותכם ברכישת הדירה החדשה שלכם!
צרו קשר עם משרדנו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם!

כדי ללמוד עוד על עסקאות נדל"ן אתם מוזמנים להציץ בערוץ היוטיוב שלי

עורך דין מקרקעין במרכז

אהבתם את התוכן? שתפו עם חברים

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn
Telegram
לליווי משפטי אישי מעו"ד מקרקעין מנוסה
שלחו לי הודעה בוואטסאפ ואחזור אליכם בהקדם!
הירשמו לניוזלטר שלנו
+ קבלו כל חודש את מגזין הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם