fbpx
תל אביב, IL
אפר 28, 2024
temperature icon 25°C
עננים בודדים
Humidity Humidity: 65 %
Pressure Pressure: 1011 mb
Wind Wind: 11 mph
Wind Gust Wind Gust: 0 mph
Clouds Clouds: 40%
Visibility Visibility: 0 km
Sunrise Sunrise: 4:57 am
Sunset Sunset: 6:18 pm

איפה כדאי להשקיע בנדל״ן ב-2024?

שוק הנדל"ן עובר לא מעט שינויים ותהפוכות, בוודאי בשנת 2024. במציאות הזו אתם בוודאי תוהים איפה נכון להשקיע ברכישת נכס, ואיך בכלל עושים את זה נכון. אספנו עבורכם מידע על היעדים האטרקטיביים ביותר בישראל (ולא רק), כולל טיפים פרקטיים לקבלת ההחלטה הטובה ביותר.

נדל"ן בפריפריה – האם הוא משתלם?
על הנייר זו נשמעת השקעה מצוינת. ככל שנתרחק מהמרכז כך נמצא נכסים במחירים נמוכים יחסית, ומי מאיתנו לא מחפש דירה זולה ככל האפשר? אלא שלצד היתרון הברור הזה חשוב לזכור שנכסים באזורים אלה מאופיינים גם בדמי שכירות נמוכים יותר, בעיקר בגלל המרחק מהמרכז ומרוב אזורי התעסוקה העיקריים.

אז נכון, אם נשווה את באר שבע לתל אביב נגלה פערים גדולים במחיר הנכס ובדמי השכירות, אבל מיקום טוב בקרבת מוסדות חינוך, אוניברסיטת בן גוריון או תחנת הרכבת המחברת את הפריפריה למרכז, הוא פרט שיכול לשנות את כל התמונה, ולהפוך את הנכס לאטרקטיבי במיוחד.

דירות במרכז – יקרות ומבוקשות
במרחק נסיעה לא-מאוד-ארוכה ברכבת נמצאות ערי המרכז, ובראש הרשימה תל אביב, כמובן. כאמור, דירות באזורים אלה הן יקרות בהשוואה לדירות שתמצאו בשפלה, בצפון או בדרום. עם זאת, אלה הם גם האזורים המבוקשים ביותר, הן בזכות הקרבה למתחמי עסקים ותעסוקה, והן בזכות מערכת החינוך הטובה והתחבורה הנוחה שמחברת בין הערים הגדולות במהירות ובקלות.

חוץ מזה, הביקוש הרב לדירות באזורים אלה מבטיח למשקיעים ראש שקט למדי. השוכרים מחפשים נכסים לטווח הארוך, וכך, בזמן שערך הנכס ימשיך לטפס, ניתן ליהנות מתשואה נאה.

השקעות נדל"ן מעבר לים
אי אפשר לדבר על נכסים להשקעה בלי להתייחס לאחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות, השקעות נדל"ן בארצות הברית וכן ביעדים אחרים באירופה. ליעדים מעבר לים יש יתרונות משלהם, שכן במדינות רבות ניתן למצוא נכסים במחירים נוחים מאוד. עם זאת, כדאי לזכור שניהול נכס במרחק נסיעה לנתב"ג ועוד טיסה לא קצרה, הוא ניהול מורכב ומאתגר במיוחד ולא מתאים לכל אחד. 

3 טיפים חשובים לבחירת נדל"ן להשקעה
בין אם תבחרו דירה במרכז, בשרון או בכל אזור אחר, יש כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם, רק כדי לוודא שאתם מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר:

  • ערכו מחקר שוק: לפני רכישת נכס מומלץ לערוך מחקר יסודי ומעמיק, להכיר את המגמות הקיימות בשוק, את ההיצע והביקוש ואת פוטנציאל ההשקעה בכלל. 
  • הכירו את השכונה: הביקור בנכס קריטי, אבל כדאי לסייר גם בסביבתו כדי לבחון את התשתיות, השכנים, מוסדות החינוך והאוכלוסיה, ואפילו את איכות החיים במקום.
  • קבלו ייעוץ מקצועי: התייעצו עם הגורמים המקצועיים שיכולים ללוות אתכם בתהליך, לרבות עורך דין נדל"ן ומומחים לניהול השקעות. כך תוכלו למנוע טעויות יקרות לאורך הדרך.
  • השקעה טובה מחייבת מחקר
  • אין ספק שיש לא מעט אפשרויות להשקעה, בין אם תעדיפו להישאר קרובים למרכז הארץ או להשקיע באופציות זולות יותר. אם תפעלו בזהירות, תכירו את השוק לעומק ותגייסו לעזרתכם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, תוכלו לבחור את ההשקעה המיטבית עבורכם, זו שתהיה חכמה ומשתלמת גם בטווח הארוך.
שיתוף מאמר

חיפוש

עקבו אחרינו ברשתות

כתבות ממולצות

מעונינים לקבל את כל החדשות החמות והעדכונים בעולם הנדל״ן ישירות אליכם?

השאירו פרטים וקבלו את כל העדכונים הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר אליכם לנייד!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

כתבות ממולצות

תפריט

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם