fbpx
תל אביב, IL
אפר 28, 2024
temperature icon 26°C
עננים בודדים
Humidity Humidity: 57 %
Pressure Pressure: 1012 mb
Wind Wind: 3 mph
Wind Gust Wind Gust: 0 mph
Clouds Clouds: 40%
Visibility Visibility: 0 km
Sunrise Sunrise: 4:57 am
Sunset Sunset: 6:18 pm
עו״ד חן בוארון טרסיוק עם אברי גלעד

ליווי משקיעים הדרך הנכונה לרכישת נדל"ן להשקעה | טור דעה עו״ד חן בוארון

במהלך השנים האחרונות, נכנסו לשוק הנדל"ן בישראל גורמים רבים המציעים שירותי ליווי משקיעים. עם זאת, חיוני להבחין בין אנשי מקצוע ותיקים המספקים שירות כזה, לבין חובבנים חסרי ניסיון. ולשם כך – יש להבין איך עובד תהליך ליווי משקיעים בנדל"ן ואילו שירותים אמורים לספק למשקיע, מי שמציעים ליווי כזה.

 עו"ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק בטור מרתק על ליווי משקעים ברכישת נדלן .

חושבים להשקיע? מה זה בדיוק ליווי משקיעים?

ניווט בתחום ההשקעות בנדל"ן יכול להיות משימה לא פשוטה, שכן הוא דורש יכולת סינון בין אלפי נכסי מקרקעין כדי לזהות את הרווחיים והמתאימים ביותר מבחינת תקופת ההחזר והכדאיות הכלכלית.

כאן נכנס לתמונה שירות הליווי המקצועי של יועצי משקיעים בנדל"ן. אנשי מקצוע אלו יכולים לספק למשקיע בנדל"ן הדרכה על אפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר וללוות את הפרויקט כולו, כדי להבטיח את הצלחתו.

ליווי השקעות כולל שירותי סיוע מקיפים למשקיעי נדל"ן ובהם: 

  • ביצוע מחקר שוק
  • ניתוח השקעות בהתאמה אישית
  • איסוף מידע חיוני על סוגי ותנאי העסקאות הפוטנציאליות 
  • הערכת נכסים המיועדים להשקעה
  • יצירת קשר עם רשויות רלוונטיות במידת הצורך
  • פנייה למוסדות פיננסיים לצרכי מימון
  • ועוד

על האופן שבו תהליך ליווי למשקיעי נדל"ן עובד בפועל, נסביר בפירוט בשורות הבאות.

איך עובד תהליך ליווי משקיעים בנדל"ן?
התהליך של ליווי למשקיעים בנדל"ן כולל מספר שלבים מרכזיים והם:

תכנון מקדים להבטחת עסקה מוצלחת:
המיקוד העיקרי של מלווה נדל"ן צריך להיות בראש ובראשונה, היכרות עם כל משקיע ברמה האישית על מנת ליצור תיק נכסים מאוזן ומותאם היטב לצרכיו וליכולותיו הייחודיים של המשקיע. לכן תהליך הליווי להשקעות בנדל"ן, מתחיל לרוב בפגישת היכרות בה המלווה ילמד מהם המטרות והיעדים של המשקיע ויבנה תוכנית השקעה המתאימה לדרישות שלו. 

איתור הנכס המתאים לכם
מלווה משקיעים מיומן יפעל לזיהוי פרויקטים משתלמים להשקעה במחירים המציעים ערך יוצא דופן מתחת לתעריפי השוק הרווחים. באמצעות ביצוע השוואות מדוקדקות והערכות יסודיות, הוא יוכל לאתר את הנכסים הרווחיים ביותר עבור המשקיע, בין אם מדובר בנכסים קיימים ובין אם מדובר בפרויקטים בהקמה. נכסים אלה יציגו הזדמנויות להחזר משמעותי על ההשקעה, בעלות נמוכה ממחירי השוק הממוצעים.

משא ומתן מול המוכרים
למשא ומתן על רכישת נכס להשקעה יש משמעות עצומה, שכן מדובר בהוצאה גדולה עם השלכות כספיות משמעותיות עבור המשקיע. מלווה מיומן מבין שרכישת נכס היא לא רק החלטה פיננסית אלא גם רגשית. לכן כחלק מהתהליך של ליווי משקיעים, המלווה יסייע למשקיע גם לנווט במשא ומתן מול המוכרים באופן שימקסם את היתרונות בעסקה ורווחיותה עבור הרוכש.

רכישת הנכס ומימונו – מה האפשרויות שלכם?
מימון השקעות נדל"ן דורש נקודת מבט מיוחדת הנבדלת מהשגת מימון לרכישת נכסים למגורים. כאן, מציאת פתרון מימון מוצלח יכולה לחולל הבדל מהותי בין הזדמנות השקעה ממוצעת להזדמנות השקעה יוצאת דופן. לכן תהליך הליווי מתבצע לרוב בממשק עם יועצי משכנתאות מיומנים בעלי ניסיון רב בעבודה מול משקיעי נדל"ן. 

השבחת הנכס – נכנסים לשיפוצים ומעלים את ערך הנכס
לאחר שהמשקיע רוכש את הנכס החדש שלו להשקעה, ישנם מקרים שבהם יש צורך ברענון הנכס, שיפוץ או שיפור שלו. תהליך זה מאפשר למשקיע להתאים את הנכס להעדפות השוכרים שלו תוך מיקסום ההחזר על ההשקעה. לצורך זה, מלווי משקיעים משתפים בדרך כלל פעולה גם עם צוות מסור של קבלני שיפוצים וספקים למטבחים, דלתות, מזגנים ורכיבים חיוניים נוספים הנדרשים על מנת להפוך את ההשקעה לנכס מזמין שששוכרים רבים יחפצו בו.

השכרה או מכירת הנכס המשודרג
בשלב זה מפרסמים את הנכס להשכרה. תהליך הליווי למשקיעים כולל במקרים רבים גם עבודה עם מתווכים מיומנים המצטיינים באיתור שוכרים איכותיים וביצוע בחינה יסודית של היכולות הפיננסיות של הדיירים הפוטנציאליים כדי להבטיח שהן יתאימו לפרופיל השוכרים המבוקש.

יתר על כן, מלווה למשקיעי נדל"ן יכול לספק שירות רב ערך של סיוע ברכישת נכס מתוך כוונה למכור אותו בעתיד. בהסתמך על הידע של מומחי ליווי משקיעים על השוק המקומי והתובנות שלהם לגבי הפוטנציאל העתידי של האזור שבו הנכס ממוקם, הם יכולים להעריך את היקף ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה בפרק זמן של שנתיים או חמש שנים.

על ידי מינוף מידע זה, המלווה יכול לזהות את הקונים הפוטנציאליים עבור הנכס להשקעה עוד לפני שהמשקיע מבצע את הרכישה בפועל. בדיוק בגלל זה עסקאות הכרוכות ברכישת נכס במטרה למכור אותו ברווח, יכולות להניב תשואות משמעותיות בהנחיית מלווה משקיעים מקצועי ומנוסה. המומחיות והניסיון של מומחים לליווי משקיעי נדל"ן מאפשרים להם לנווט בשוק בצורה יעילה, למקסם את הסיכויים למכירה מוצלחת ולהבטיח תוצאה משתלמת עבור המשקיע.

ומה הלאה? ממשיכים לעסקה הבאה?
לראות את הכנסות השכירות המופקדות לחשבונות הבנק שלנו על בסיס חודשי זו ללא ספק, חוויה מרגשת. זה היופי בהשקעות נדל"ן – זה מרגיש כמעט כמו פלא. עם זאת, שלב זה הוא רק ההתחלה, שכן הוא סולל את הדרך להשקעות עתידיות ולחופש פיננסי בסופו של דבר. משרדנו רואה בכך אבן דרך לקראת רכישת נכסים נוספים להשקעה.

למידע נוסף על ליווי משקיעים וסיוע בנושא הסכמי מכר ורכישה של נדל"ן להשקעה – פנו כעת אל עו"ד חן בוארון טרסיוק בטלפון: 077-230-5871.

שיתוף מאמר

חיפוש

עקבו אחרינו ברשתות

כתבות ממולצות

מעונינים לקבל את כל החדשות החמות והעדכונים בעולם הנדל״ן ישירות אליכם?

השאירו פרטים וקבלו את כל העדכונים הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר אליכם לנייד!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

כתבות ממולצות

תפריט

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם