fbpx
תל אביב, IL
מאי 4, 2024
temperature icon 23°C
עננים בודדים
Humidity Humidity: 65 %
Pressure Pressure: 1013 mb
Wind Wind: 15 mph
Wind Gust Wind Gust: 0 mph
Clouds Clouds: 40%
Visibility Visibility: 0 km
Sunrise Sunrise: 4:51 am
Sunset Sunset: 6:23 pm
פרויקט גרופית בטבע באבן יהודה / הדמיה: רן צרפתי

הרוכשים עשו אקזיט יפה בהגרלת ״מחיר למשתכן״ כל הפרטים >

אחרי המתנה של 5 שנים בפרויקט מחיר למשתכן באבן יהודה דירה נמכרה נמכרה ב־1.58 מיליון שקל • "גם בשקלול עלויות שדרוג מפרט לאחר האכלוס וכן עלויות השכירות במשך תקופה כה ממושכת, עדיין יש פה רווח יפה מאוד של הזוכים"

לפני כמעט חמש שנים.במאי 2019 הוכרזה הגרלה על פרויקטים של מחיר למשתכן באבן יהודה באזור השרון בהנחה משמעותית. בשני הפרויקטים שהוכרזו יוקמו 238 יחידות דיור בסך־הכול, מהן 179 בהנחה. ורק עכשיו בוצעו המכירות לזוכים בהגרלה, אחרי מספר עיכובים בגלל עניני תשתיות וחיבור כביש שדחו את מתן היתרי הבנייה.

ובשנים האחרונות עלו מחירי הנדל"ן משמעותית, וכך נוצרה הנחה של מיליון שקל ויותר במחיר דירה מוזלת בתוכנית הממשלתית, ביישוב מבוקש במרכז הארץ. 

לפי דיווחי רשות המסים הזוכים מחירי הדירות שרכשו הזוכים נעים בין 811.8 אלף שקל לדירות 3 חדרים בנות כ־77 מ"ר, למחיר של 1.58 מיליון שקל לדירות 6 חדרים בשטח 150 מ"ר. הדירות היותר קטנות עם מלאי לא גדול רובן בעלות 4־6 חדרים ובשטח של יותר מ־100 מ"ר. הדירות גם כוללות מחסן וחניה, ולחלקן חניות ומרפסות.

זאת לא הפעם הראשונה שהזוכים במחיר למשתכן מרוויחים בענק, הנחה משמעותית במחירי הדירות הייתה כבר בשכונת גליל ים בהרצליה, והיה עליה ביקורת גדולה. וגם ראינו כבר הנחות משמעותיות אבל בגובה מיליון שקל זה משמעותי בהחלט
ההנחה הפכה להיות גדולה מכיוון שמחירי הנדלן עלו עד לקבלת ההיתר בניה. ולגבי מדד תשומות הבניה באבן יהודה ההצמדה למדד התשומות היא רק מיום היתר הבנייה, יצא שהזוכים בהגרלה לא ספגו עליית מחיר בגלל עליית המדד.

הפרויקט באבן יהודה יצא למכירה ועד שיהיה ניתן לרכוש דירות, מחירי הדיור כבר עלו, אך על הזוכים לשלם שכר דירה ולא לרכוש דירה אחרת כדי לא לאבד את הזכאות, ולחכות באי־ודאות לרגע הנכסף.
העבודות בפרויקט החלו באמצע חודש יולי 2023, וגם אושר כנס הזוכים שהמתינו בכליון עינים חמש שנים מרגע הזכיה ועד שרכשו את הדירה שלהם בפרויקט.

שיתוף מאמר

חיפוש

עקבו אחרינו ברשתות

כתבות ממולצות

מעונינים לקבל את כל החדשות החמות והעדכונים בעולם הנדל״ן ישירות אליכם?

השאירו פרטים וקבלו את כל העדכונים הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר אליכם לנייד!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

כתבות ממולצות

תפריט

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם