fbpx
תל אביב, IL
מאי 17, 2024
temperature icon 18°C
שמיים בהירים
Humidity Humidity: 75 %
Pressure Pressure: 1018 mb
Wind Wind: 2 mph
Wind Gust Wind Gust: 0 mph
Clouds Clouds: 0%
Visibility Visibility: 0 km
Sunrise Sunrise: 4:42 am
Sunset Sunset: 6:32 pm
קרדיט תמונה: 3D Design
קרדיט תמונה: 3D Design

קהילה יוצרת עתיד: שכונה ראשונה מסוגה תאוכלס בעיר שדרות ב-2026

שדרות היא אחת מהערים שספגו את נזקי המלחמה באופן המובהק ביותר ויחד עם זאת, פרויקט 'המושבה העירונית בשדרות' שמובילה חברת 'מצודות בע״מ' יחד עם קבלן הביצוע 'תדהר' זוכה לביקוש רב בימים אלו. השכונה שצפויה לאכלוס בשנת 2026 מושכת אליה זוגות צעירים ומשפחות רבות מכל רחבי הארץ וכבר עכשיו נמכרו 40 יחידות דיור מתוך 258 יחידות בפרויקט. בעוד מעל 40% מהרוכשים כלל לא תושבי שדרות או העוטף, קל להניח כי הביקוש הרב מגיע על רקע המלחמה ותחושות אידיאולוגיות, אך לא מדובר רק בכך, אלא בהבטחה לחיי קהילה משגשגים שמושכים את המתעניינים לפרויקט הייחודי שאין כמותו בישראל.

שכונת 'המושבה העירונית בשדרות' נבנית במודל תכנון ייחודי בשם 'שכונת חיים' שבבסיסו להבטיח שהשכונה לא תהיה שכונה שרק ישנים בה אלא כזו שחיים בה, עשירה במוקדי תעסוקה, תרבות, פנאי, חינוך ותמהיל אנושי מגוון. במרכז השכונה יבנו קליניקות וחללי עבודה משותפים, לצד חדר כושר, פעוטון, מרכז קהילתי, מרחבים ירוקים, משתלה אורבנית, ובית קפה שכונתי שמבטיחים נגישות ללא צורך בשימוש בכלי רכב, לצד סביבה בטוחה וקהילתית. כדי להבטיח את תחושת הקהילתיות, הקימה מצודות מרחב קהילתי בסמוך לפרויקט, בו התושבים העתידיים נפגשים כבר בימים אלו במפגשי היכרות ייעודים, למשך השנתיים הקרובות ועד המעבר.

חברת מצודות החלה את דרכה ב 2004 כזרוע הביצוע של תנועת אור (מלכ"ר) ולקחה חלק בהקמת 8 ישובים חדשים, גיבוש וישוב עשרות קהילות, שיווק אלפי יחידות דיור בנגב ובגליל והקמת מעל מאה מבני ציבור וקהילה. בשנת 2020 מצודות הפכה לחברת ייעוד בבעלות מלכ״ר.


בשנים האחרונות, לאור הפער בהזדמנויות דיור איכותיות, בשכירות ארוכת טווח והחשיבות בהפיכת הפריפריה למרכזים חדשים, לקחה על עצמה 'מצודות' את המשימה לפתח, ליזום וליישם מודלים ייחודיים ופורצי דרך בעולמות הדיור, התעסוקה, הקהילות העירוניות והנגשת שירותים לרווחת התושבים.

בעזרת שותפיה הרבים, מובילה 'מצודות' את תכנונם והקמתם של שכונות חדשות ומתחדשות על פי מודל ייחודי המאפשר שגשוג, רווחה ובריאות מיטבית של התושבים הנקרא ״שכונת חיים״. החברה פועלת מתוך שאיפה להיות חלק מחזון "ישראל 2048 – עתיד משותף", שכולל שני מרכזי חיים עצמאיים ומשגשגים בנגב ובגליל בנוסף לגוש דן. המרכזים החדשים יכילו חצי מאוכלוסיית המדינה בעתיד ויהוו את העתודות לביטחונה, חוסנה ושגשוגה.

שיתוף מאמר

חיפוש

עקבו אחרינו ברשתות

כתבות ממולצות

מעונינים לקבל את כל החדשות החמות והעדכונים בעולם הנדל״ן ישירות אליכם?

השאירו פרטים וקבלו את כל העדכונים הנדל״ן עם החדשות החמות ביותר אליכם לנייד!

*הרשמה למגזין מהווה אישור להצטרף לרשימת התפוצה של משרד עורך דין נדל"ן חן בוארון

כתבות ממולצות

תפריט

איתכם לאורך כל הדרך.

ליווי משפטי מקצועי בקניית / מכירת דירה יכול לחסוך הון.

לשאלות ופרטים נוספים, שלחו לי הודעה בוואטסאפ!

עו''ד מקרקעין חן בוארון טרסיוק
בואו נדבר על העסקה שלכם